Indien u niet thuis bent
Indien u niet thuis bent
Het kan voorkomen dat onze bezorgdienst een pakket niet op een afleveradres kan bezorgen, bijvoorbeeld omdat u niet thuis bent.
U ontvangt dan van onze bezorgdienst een "Niet Thuis Bericht".
Er zijn dan 3 mogelijkheden:
1) U ontvangt een bericht waarop staat aangegeven waar uw bestelling wel is afgeleverd. ( bijv bij de buren )
2 ) Het kan ook voorkomen dat u een "Niet Thuis Bericht" ontvangt waarop aangegeven staat dat u zelf contact kunt opnemen met het transportbedrijf om een nieuwe bezorgdatum af te spreken. U kunt dan bellen met 0900-1116660 of via www.gls-nietthuis.nl
3) De bezorgdienst heeft uw bestelling opgeslagen in het dichtbijzijnde depot of pakketshop waar u uw bestelling kunt ophalen. U kunt dan bellen met 0900-1116660.
Uw bestelling ophalen bij een GLS pakketshop
Om u de mogelijkheid te bieden uw pakket alsnog snel in uw bezit te krijgen wordt uw bestelling na de tweede afleverpoging bij de dichtsbijzijnde GLS Pakketshop afgegeven. Zo kunt u, of een door u gemachtigde persoon, het pakket ophalen wanneer het u uitkomt.
Wanneer u na een tweede bezorgpoging niet thuis bent om het pakket in ontvangst te nemen, dan ontvangt u van de GLS bezorgdienst een "Niet Thuis Bericht".
Daarop staan de details als adresgegevens en openingstijden van de dichtsbijzijnde GLS Pakketshop vermeld en wordt de mogelijkheid geboden iemand te machtigen het pakket namens de geadresseerde op te halen.
Procedure om uw bestelling op te halen bij een GLS Pakketshop
Een pakket wordt alleen meegegeven op vertoon van het "Niet Thuis Bericht" en een geldig legitimatiebewijs.
Het pakket dient binnen vijf werkdagen bij de GLS Pakketshop te worden opgehaald.
Mocht het pakket niet binnen 5 werkdagen worden opgehaald, dan zal GLS het pakket retourneren naar ons magazijn.
Hieronder vindt u een overzicht van onze veelgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.