Vragen over retouren
Veelgestelde vragen over ruilen en retouren
Er is een defect product geleverd
Ondanks dat Prikbordshop.nl alleen A-merk producten levert kan het gebeuren dat een product defect raakt.
Mocht een product defect zijn of heeft u het vermoeden dat een product defect is, neem dan eerst contact op met onze support desk, bij voorkeur per email op prikbordshop@ifm-ecom.nl
Prikbordshop.nl hanteert de garantietermijn zoals die door de leverancier zijn aangegeven.
Hoe gaat de garantie afhandeling?
Bij Prikbordshop.nl kunt u zelf kiezen of Prikbordshop.nl de garantie moet afhandelen of dat u het rechtstreeks wilt opnemen met de fabrikant van het product.
Het ontvangen product komt niet overeen met het product dat ik besteld heb.
Mocht het ontvangen product niet overeenkomen met wat u besteld heeft dan kunt u het uiteraard terugsturen. Neemt u vooraf eerst contact op met prikbordshop@ifm-ecom.nl
Wij sturen het juiste product dan alsnog zo spoedig mogelijk toe.
Ik heb het verkeerde product besteld
Het kan gebeuren dat u per ongeluk het verkeerde product heeft besteld. Er kunnen zich dan twee situaties voordoen:
1) Uw bestelling is nog niet verzonden.
In dit geval vragen wij u direct contact op te nemen via de telefoon.
Geeft u in dit geval aan wat de juiste producten moeten zijn. Wij proberen uw bestelling dan nog te wijzigen alvorens de verzending gaat plaatsvinden.
2) Uw bestelling is al door Prikbordshop.nl verstuurd of u heeft uw bestelling al ontvangen.
U heeft uw bestelling al ontvangen of de bestelling is door Prikbordshop.nl al verstuurd. In dit geval kunt u het verkeerd bestelde product binnen zeven dagen na factuurdatum naar Prikbordshop.nl terugsturen. U heeft hiervoor wel een RMA nummer van ons nodig voor een juiste afhandeling.
Wilt u het product terugsturen? Neem in beide bovenstaande gevallen contact op via email: prikbordshop@ifm-ecom.nl
Hieronder vindt u een overzicht van onze veelgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.